"Hej och välkomna, ät fort, för snart kommer bajslukten.."

Ska bli så förbaskat skönt att flytta ifrån denna lägenhet. Är så fruktansvärt trött på avloppslukten. Nedräkningen har startat, banne mig! Vi har nu kommit fram till vad vi ska göra med extra-rummet. Det ska inredas som bar! Med barbord och barstolar, platt-tv, stereo och dart. Lär bli asnice. För varför ska man ha ett gästrum när man kan nyttja rummet på ett roligare sätt?

Nedräkningen till Thailand har även börjat. Är det fel att packa 13 månader i förväg?? Det ska bli 2 riktigt underbara veckor. 27 grader i vattnet ser jag verkligen fram emot. Har nog aldrig badat i så varmt vatten nångång utomlands.
Om vi inte kan bärga oss, blir det nog en resa i sommar också till Turket.

Idag har jag börjat mitt nya sunda liv. Har bundit upp mig ekonomiskt till centralbadet i 14 månader. Idag var jag och Clara på Streetdance. Det var en intressan upplevelse.. Jobbigt också om inte annat. Somnade i soffan när jag kom hem, och vaknade upp klockan 23.30. Så fort flög den kvällen förbi. Imorn blir det ev poweryoga eller cirkelträning. Så fit man kommer bli. Summer 2008!

Har insett att jag inte är någon blogg-människa. För det första så har jag inte tid att sitta här varenda dag och dokumentera mitt liv, i rather live my life, then write about it. Men som gammal trogen eventually-användare så känner jag mig lite tvungen att skriva ett par rader ibland. Är så tacksam att jag hann skriva ut alla mina dagböcker därifrån. 2 ½ års skrivande hade varit åt fanders annars.

Snart är det dags för firma-fest, fast från mitt förra jobb. Lär bli jätte kul.
Måste bara blonda till mig lite innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0