Johanna the butt-inspector

Gud så duktig jag har varit nu. I våran nya lägenhet så har vi ett enormt stort skafferi, och de innebär ju att väldigt mycket får plats där inne.. Även sånt som inte borde vara där.. Så nu har jag rensat, sorterat, kastat och omorganiserat hela skåpet. Dagens goda gärning kanske? Nä, jag gör många goda gärningar varje dag, så varför sluta efter att ha sortera ett skåp? Man borde ju fortsätta medan man är i farten.
Igårkväll skrev jag en lista på allt jag skulle göra idag.. Jag måste ha väldigt höga tankar om mig själv, för jag har hittills bara gjort 2 saker av ca .. 13 möjliga.. Så jag får inte bli långrandig här.

Det har fortfarande inte kommit några katungar.. börjar bli otålig. Ibland  tror jag att det är dags, så jag springer och tvättar händerna och gör mig redo för att "förlösa", men hon luras ju bara. Har varit ledig hela veckan pga detta, och det känns ju helt meningslöst nu. Det enda jag har gjort i 4 dagar (förutom att tvätta) är att springa och kolla Zelda i rumpan. Känns ju inspirerande. Hon verkar störa sig. Men det kan man väl förstå.
Hon ser fortfarande ut som en sjöko, magen har inte sjunkit ett smack.

Skönt med Påskhelg, 4 dagar ledigt. Har visserligen varit ledig hela veckan, men det är inte samma sak. Nu kommer jag få ha min älskling hemma. Ikväll blir det god mat och lite alkohol.
Imorn stan med Clara, ta foto för leg, fix inför maskeraden, shoppa, ringa och gratta syster a.s.o

Älska
Min älskade pojkvän, sambo och bästa vän Mikael
Att det är påskhelg
Min underbara vän Clara
Att jag har världens bästa familj
Kattungarna som är på g
Den härliga summan som ramlade in på Mikaels konto för ett par dagar sen
Att solen har lyst hela dagen
Maskerad/25-årsfest nästa helg
Att våran lägenhet är så underbart bra
Att mamma ev ska flytta till ett gulligt litet hus i Svärtinge
Att jag ska till frissan den 27 och bli ännu ljusare i håret
Att Clara o Jimpa ev ska med oss till Ohamn sista helgen i April
Italien, Venedig i Maj
Thailand 2 veckor feb 09
Att våren är på gång
Att vårat badrum ska renoveras
Våran nya fina soffa

Hata
Att det snöade i början av veckan






Jag trodde faktiskt att DU, av alla, efter så många år, skulle vara mer mån om våran vänskap. Har man ingen som sparkar tillbaka bollen så står man bara där, ensam med sin boll, utan att komma nån vart i matchen. Spela själv, det gör jag inte fler gånger. Jag väntar tills du sparkar tillbaka.."

Kommentarer
Postat av: Clara

Du är min UNDERBARA vän =)

2008-03-21 @ 18:14:21
URL: http://claraisabella.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0