i walk the line

Nu är det bara 3 tim och 45 min kvar tills planet lyfter. (gud va stressad jag känner mig nu när jag räknade efter..)
Har ojat mig i flera dagar över flygningen. Fattar inte varför jag har blivit så himla flygrädd. Beror nog på filmen jag såg om 11 sept. När dom i planet får reda på att dom ska flyga in i byggnaden, tar alla upp sina mobiltelefoner och ringer hem, berättar vad ska ska hända och tar farväl av sina nära och kära. Vilken mardröm!! Jag har t.o.m pratat med Mikael ang mina pengar, om jag ska skriva ett testamente innan jag åker.. Förstå så nojig jag är!
Jag var likadan när jag tog tåget ner till TeWe i Malmö och vi skulle flyga till London. Då trodde jag att ALLA som klev på tåget var potentiella självmordsbombare.

Har iaf packat allt som ska ner i stora väskan, där emot har jag inte hittat min väska som jag ska ha som handbagage.

Nu är Mikael på väg ut till Svärtinge för att hämta mamma. Vi ska sen äta god middag ihop innan Mikael kör oss till Flygplatsen. Uh.. pirr i magen. Är så himla pepp på sol och värme!

Har blivit lite kär i Joaquin Phoenix´s sångröst. Har alltid gillat Johnny Cash, men Joaquin sjunger hans låtar mycket bättre! Så nu är min Mp3 fullpumpad med Johnny Cash låtar fast med Joaquins röst. Har heller aldrig tyckt att Joaquin (jobbigt namn att skriva) ser bra ut heller, men efter "Walk the Line" så tycker jag inte att han ser så pjåkig ut längre. Kan nog bero på hans bakåtslickade hår.

Dags att göra nån nytta.
Jag önskar mig själv en väldigt trevlig resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0