Min vän

Har nu sett alla bilderna som Clara tog ihelgen. Hennes bilder skiljer sig lite mot hur mina bilder såg ut.
Ex på mina bilder

   

Ex på hennes bilder

   

Men får kanske skylla mig själv som sprang omkring i strumpbyxor halva kvällen..


Blev aldrig badhuset med Clara idag, hon är förkyld. Så det blir säkert nästa vecka istället. Är verkligen jätte laddad på att dyka och stå på händer. Var ju hur längesen som helst sen jag sist badade i badhus. Förutom när jag och Clara var på vatten-gympa, men då var det ju inte läge att leka. Där hade jag fullt sjå med att försöka överleva.

När jag tänker på att jag och Clara gick på Streetdance så skrattar jag nästan ihjäl mig! Det känns som att jag tittar tillbaka flera år. Att det är en sån där grej som man gjorde när man var yngre och nu, flera 100 år senare tänker tillbaka och tänker "Va fan höll vi på med?". Vi var ju inga "Streetdansare" om man säger så. Jag och Clara diskuterade saken och vi tror det berodde på att vi var för långa helt enkelt.. och hade jazzbyxor på oss.. Det var nog där det hela gick snett.

Tänkte tillägna detta inlägg till min underbara och bästa kompis Clara! Självklart med lite bilder...
(Jag har ju faktiskt lärt mig hur man laddar upp nu)

Det är viktigt det där med     Clara vill nosa ----- Det är svettigt att ligga på topp!                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0