stressmage in my ass

Idag har jag varit på uppföljning hos min nyvalda läkare. (ville inte gå kvar hos min gamla, så honom valde jag bort..)
Kändes oerhört nice när jag satt i väntrummet och min förra läkare gick förbi och såg mig sitta där och vänta på hans kollega. Gillar inte alls min gamla läkare.
Anyway, har fått reda på att jag är laktosintolerant. (Min gamla läkare hävdade att jag hade STRESSMAGE!) Så nu är jag både laktos -och glutenintolerant. Va roligt för mig. Varje mål känns spännande.. Så nu måste jag lusläsa på ALLT jag köper. Måste t.o.m ändra mina glutenfriavaror eftersom endel innehåller laktos.
Sen skulle doktorn kolla knölen jag har fått snett nedanför bröstet. Han konstaterade att det INTE hade blivit mindre som han hoppades på. Helt plötsligt säger han att jag måste ta av mig helt på överkroppen eftersom han ville undersöka mina bröst. Det enda ordet som surrade runt i mitt huvud var CANCER! Jag blev jätte orolig, men han lugnade mig med att säga att det inte var något att oroa sig för, han ville bara utesluta risken för bröstcancer. Så efter att han hade känt och klämt så visade det sig att det var en fettknöl (vilket äckligt ord). Så den måste jag ta bort.. Det är ingen liten knöl om man säger så, så det lär ju göra jävligt ont!! Men den måste bort, mår psykiskt dåligt över att den finns där.

På torsdag åker vi till Oskarshamn. Begravning på fredag. Fick höra av Mikael att det kommer bli jordfästning. Fy, har aldrig varit på en begravning när man ska vara med när man sänker ner kistan. Hela begravningen blir ju dubbelt så jobbig då!

Igår var det exakt 5 månader kvar tills vi drar till Thailand!! WoHo!




Janna, när ska jag hälsa på dig egentligen? Nån liten lucka måste du väl ha snart...?

Kommentarer
Postat av: Janna

Ja jag var upptagen då när vi planerade sist,

när varken du eller jag kunde, men du skulle börja plugga och skulle inte ha tid på hösten?

2008-09-17 @ 20:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0