2a reserv

Klarade inte av att vänta på posten, så jag ringde ner till Sensus. Jag står som 2a reserv på alla kurser förutom 2. Dom 2 kurserna fanns det ingen chans att jag skulle få plats på iallafall. Så nu hoppas jag bara på att folk som har valt samma kurser som jag hoppar av. Lite svårt att fläta ihop ett schema mellan Komvux och Sensus när jag inte är säker på vilka kurser jag har kommit in på.. Hur som helst tänker jag regga mig på alla kurser på Komvux, så jag inte står där och har sabbat allt.

Igårkväll fick jag för mig att jag skulle åka till IKEA idag. Förstår inte varför för jag hade inte bestämt det med någon, vilket jag måste eftersom jag själv inte har körkort. Det är vid såna här tillfällen jag avskyr att jag inte tog det där jävla körkortet när jag fyllde 18. Sen att man måste gå en sån där handledarutbildning gör ju inte saken lättare. Det var bättre förr när man bara var tvungen att skaffa lämp.. Lämp har jag iallafall, alltid något.

Anledningen till att jag vill åka till IKEA är för att jag har fått presentkort där. Gillar inte att behöva vänta, när jag redan NU vet vad jag vill handla.


KAN FOLK BÖRJA HOPPA AV PÅ SENSUS ELLER????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0