Coreboll!




Jag och Lisa var och tränade Coreboll ikväll. Herregud så skönt det var att få träna lite! Känner att jag har tränat varenda kroppsdel, trots att man egentligen bara inriktar sig på bålen. Lite svårt var det imellanåt med tanke på ryggen, men jag pressade mig in i det sista. Är så nöjd med mig själv. Detta är verkligen något jag ska fortsätta med. Både Core och Coreboll. Instruktören var skit duktig, vilket är viktigt. Hon pratade tydligt och visade exakt hur man skulle göra. Så nu ska jag och Lisa även testa på Step aerobics (vi smygtittade på dom som hade passet innan oss och det verkar svettigt, hårt och jätte kul) och Afropower dance.



Hade lite svårt att välja träningskläder idag. Funderade på att ta mina tighta mysbyxor, men kände inte för att visa upp kamel-tån första gången jag är där. Det kan jag bjuda på vid ett senare tillfälle.
Men när jag kom dit hade nästan ALLA snortighta jazz-liknande byxor på sig och jag kan lova er att det skar in både här och där på alla. Så då kan ju jag lika gärna ha tighta byxor på mig nästa gång också så kan ju alla ha kameltå. För det var inte så smidig att köra coreboll i stora hip-hop liknande adidas mjukisbyxor.

Lutar nog åt att jag och Lisa köper kort där, så man kommer igång med träningen.


Kommentarer
Postat av: Clara

Vad bra att det var skoj :)

2009-12-03 @ 18:04:43
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Clara

a jag vet men jag kände absolut inte för det.. tyvärr.. jag har en annan plan för min träning. ring mig så kan vi snacka om nyår

2009-12-03 @ 18:30:48
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0