Do not..

Saker jag inte rekommenderar, pga egna erfarenheter:

¤ Använda aceton på spruckna nagelband
¤ Steka ägg med bar överkropp
¤ Suga på en Nokialaddare som är kopplad till kontaktuttaget (ström och saliv = stöt i munnen)
¤ Använda babyolja som hårinpackning
¤ Göra en egen bodyskrubb med linfrön, det fastnar precis överallt och kryper in i alla kroppsliga hål man har.
¤ Grogga på youghurt
¤ Tvätta bindor i tvättmaskinen (självklart inte för att kunna återanvända dom, det var ett misstag)
¤ Testa inte och se ifall ett tuggummi fastnar i håret trots att du har balsam i, för det fastnar. BELIEVE ME!
¤ Om du rullar egna cigaretter och tobaken är slut, ersätt inte tobaken med torra löv, kaffesump, gräs från gräsmattan eller oboy.
¤ Använd in ekologiskt toapapper som filter när du gör kaffe
¤ Glöm aldrig bakpulver när du bakar, det har en tydligen en viss betydelse i själva bakningen
¤ Lägg aldrig i brun hårfärg på blont hår, det blir grönt
¤ Permanenta aldrig ett nyblonderat hår, det bränns av (jag var jätte snygg efter det)


Nu orkar jag inte dela med mig av fler erfarenheter!
Har ni gjort något av detta kanske? Eller något annat knäppt som ni inte rekommenderar?


Kommentarer
Postat av: sarase

Hahhahhaha va rolig du är!! Tack för tipsen! Jag ska inte testa...lovar!!!Fan har du gjort allt detta? Jag försöker minnas men det står tomt i huvudet! Tuggumi i håret har man ju haft,,men ekologiskt toapapper ist för kaffefilter????Hahhha.. kaffeabstines??



spetsblusen är köpt på Hm, men förra året tyvärr :( God JUl önskar jag er!!! Puss

2009-12-23 @ 12:10:49
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack så väldigt mkt för dina kloka goda råd! jag ska tänka mig för innan man gör detta.. men du vet.. det är som med barn.. säger man "gör inte så här".. så gör dom det ändå :P hahaha

2009-12-23 @ 23:32:58
Postat av: Lisa

Jag gör ju aldrig några dumheter såatteeh...nae! ;)

2009-12-25 @ 17:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0