The very best, part TVÅ

4 av mina favorit låtar!

Joan Baez, The night they drove old Dixie down. För att jag har älskat denna låt i 7 år!

För att jag blir så imponerad av Tom! Skills!

För att jag blir på världens party humör! Big love! Tyvärr hittade jag bara en remix, låter bättre "normalt". Ursprungligen en cover av The Isley brothers. Men den är bättre med Lloyd Williams.


För att jag älskar deras 2 röster ihop! Reese sjunger "lets go" så underbart.

Tog lång tid för mig att klura ut hur tusan man kunde klistra in klipp i bloggen. Fick ju inte precis nån hjälp heller. (inlägget innan blev ju inte så lyckat..) tack för mig.

Kommentarer
Postat av: KusinTina

Du skulle älska soulklubben som Johan har kört några gånger om året ett tag nu! Brukar alltid spela The Isley brothers då:)

Vad är det nu då... 5 dagar kvar till ni åker? ;)

Två veckor för oss på fredag! :D

Kramen

2009-02-10 @ 09:34:03
Postat av: Johanna

Ja, den låten är underbart bra, fast helst med Lloyd Williams. Vi ska upp till Sthlm 5-7 juni, då kan vi ju kanske ses nåt? Japp, 5 dagar kvar nu. Pirr i magen!! Ska börja packa idag. Ses i Ao nang:) Kram

2009-02-10 @ 11:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0