a unique business

"Nä-nu-jävlar-ska-jag-starta-eget!"


Mikael tycker det är viktigt att jag väljer något unikt om jag ska starta eget, nåt som inte redan finns.

Så vi började fundera. Vi kom på många olika områden, men det vi fastande mest för, som vi ansåg vara mest unikt var en könshårs-salong. (herregud så bra!)

Jag skulle ju kunna bli proffs inom:

Könshårsförlängning

Kanske uppfinna små papiljotter för dom som olyckligtvis har platt hår?

eller en liten mini platt-tång för dom som har för krusigt?

Har även stora funderingar på att lära mig göra små rastaflätor, eller kanske dredlooks?

Sen ska vi även kunna erbjuda en tupé i valfri färg för dom som inte har så mycket hår kvar..


Tåls ju verkligen att tänkas på..


Salongen skulle ju kunna heta "mouse-trap"? eller kanske "rått-fällan"?

eller fri"kön"-salongen? mm.. inte dåligt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, klockren affärsidé! Jag håller på dej! ^^

2009-07-15 @ 15:12:01
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHAHAA!!! du är ju helt otroligt underbar :D

2009-07-15 @ 23:29:50
Postat av: Clara

Dra idé du!

Nu har jag oxå blogg.

Jobbar du i dag eller?

Puss!

2009-07-17 @ 12:26:55
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0