bite me

Är så jäkla trött på alla insekter som flyger in i lägenheten! Men det går ju inte att ha fönstrena stängda för då svettas man ihjäl. Nu har Zelda fått syn på nåt äckligt flygfä i taket och kommer inte ge sig i första taget. Så det kommer sluta med att jag går in och lägger mig, Zelda river halva lägenheten i jakt på insekten och jag kommer vakna av det och skita på mig.

Men man får väl vara tacksam, i förra lägenheten kröp det in flera hundra gröna äckliga vårtbitare i våran lägenhet som klättrade runt överallt. Jag låg och sov med ficklampa för att hålla koll på dom. Men då passade det minsann inte för katterna. Dom ville INTE äta upp vårtbitarna.

Kan kanske försöka döda den där saken uppe i taket istället för att sitta här och låpa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0