Bullfest i Linköping

Då hade ytterligare en helg passerat. Fan va tiden går fort. Hade för 2 månader sen fått order av Mikael att lördagen den 21 november, får jag inte infinna mig i lägenheten för då skulle han och hans kompisar ha fotbollskväll (om man nu kan kalla det fotbolls-kväll när det hela startar kl 13.00). Men efter lite tjat så gick Mikael med på att jag fick stanna kvar i lägenheten till 14.00 istället, OM jag gömde mig i klädkammaren, alternativt i datarummet och låtsas som att jag inte existerar. Jag tycker att jag skötte mig väldigt bra. Sa bara hejdå till alla när jag sen skulle ta min packning och dra hem till mamma.


Vid kl 13 så fick vi höra att det kryllade av poliser i våran trapp. Vi tänkte inte mer på det. Sen efter ett par timmar så ringer Mikael mig och berättar att dom har börjat bryta sig in i lägenheten snett över oss. Verkade helskumt så jag gick ut på nätet och kollade på NT, och där stod det att en man hade blivit knivskuren i huvudet i en lägenhet i Ektorp! Förstå va obehagligt. Men tänkte inte mer på det, för sen kom andra tråkigheter på tapeten. Blir vansinnig bara jag tänker på det. Mamma drog iallafall iväg på ett "uppdrag" så jag blev själv hemma hos henne. Började göra mig iordning eftersom Forsell ringde och sa att jag kunde ta tåget tidigare till honom eftersom hans familj åkte hem tidigare än vad han trodde.


När jag ska ta hissen ner från mamma så står 2 tjejer där inne. Dom hade tryckt på bottenvåningen och på våning 4. Den ena tjejen säger "Varför har du tryckt på våning 4??" "Jo, jag vill se..." svarade den andra. Jag fattade inte vad dom menade men när vi väl stannade på våning 4 höll jag på att dö. Så det vi trodde hade hänt i våran trapp hade alltså skett i mammas. Var helt enkelt tvungen att ta kort på eländet.. Det var ännu mer blod borta vid offrets dörr, ett redigt blodbad, men ville inte gå bort till hans dörr och fotografera! Det var alltså här mannen hade blivit knivskuren i huvudet. Bild nr 1 är utanför hissen. Andra bilden är från korridoren där han har gått till hissen från sin lägenhet. (bilderna på NT är mycket värre..)


 
Att det finns så sjuka människor!



Tog en taxi ner till tågstation. Kom precis lagom för att kliva på tåget. 30 minuter senare var jag i Linköping. Forsell och Nedim kom och mötte mig. Sen blev det en 30-minuter lång promenad hem till Forsell. Där blev det alkohol och Buzz. Av någon anledning blev jag dålig av allt vin jag hade hällt i mig så jag fick hälsa på toaletten ett x-antal gånger. Sen gick jag och la mig. Vid 2 vaknade jag igen och då fortsatte vi. Det blev filmen "Year One" med Jack Black. Riktigt rolig film faktiskt. Stax efter 5 gick Nedim hem. Då bäddade vi iordning för att lägga oss. Låg och snackade till 7 eller nåt sen sov vi som två stockar.




Forsell och Nedim


Forsell fick Gay Gum och tandpetare med baconsmak av mig i födelsedagspresent. Här luktar Nedim på baconpinnarna. Inte allt för fräsch lukt..


Jag fick också vara med på kort.


Kan man va gladare än Nedim??


Nicke micrar bullar


Dagen efter var man seg. Alltid lika segt varje gång man har sovit borta för man vet att man måste ta sig hem. Skönast är att vakna upp hos sig själv.

Men lördagen var riktigt nice, trots att jag sov bort 3 timmar av kvällen. Tycker det är skit kul att jag och Forsell har tagit upp kontakten igen. Det är lika lätt och roligt att umgås med honom idag som det var för 10 år sedan.


Ikväll ska jag ut till syrran. Jag ska vara barnvakt åt Hampus, Wilma och Oliwer över natten eftersom syrran ska jobba. Imorn blir det fika hemma hos Clara. Är jätte nyfiken på hur dom har fått det i lägenheten sen dom började renovera. Har föresten fått hem Claras present, så jävla nöjd jag är! Det är nog den bästa presenten jag har kommit på, så jag hoppas Clara blir glad!


Kommentarer
Postat av: Clara

Haha, lägg av nu blir jag orolig.. det är säkert en mega dildo jag ska få, en svart. Vad läskigt med blodet!

PUSS

2009-11-23 @ 19:15:38
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Isabell Anna

Nää fyfan så hemskt !!

2009-11-24 @ 12:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0