Födelsedagsfest på Bandygränd

I lördags var det födelsedagsfest hemma hos Clara och Jimpa. Jätte rolig fest med trevliga människor och god mat. Jag fick en specialar-smörgås som Clara hade styrt i ordning åt mig, eftersom jag inte kunde äta den vanliga smörgåstårtan. Tack Clara! Jag uppskattar verkligen kompisar som tar sig tid att styra iordning mat som jag också kan äta. Inte lätt att trixa ihop maträtter som både är gluten -och laktosfria.

Imorgon ska jag och Mikael gå på stan och leta julklappar. Sen ska vi även möta upp storasyster som vill ha råd om en soffa som hon vill köpa inne på Chili. Sen imornkväll ska jag förhoppningsvis påbörja mitt nya sunda liv. Jag, Clara och Lisa ska nämligen träna Zumba Style. Så länge det inte kräver samma kordinations-skills som Streetdance så borde vi klara det galant. Sen på onsdag ska vi träna Coreboll. Har t.o.m lockat med mig min syster, som vanligtvis bara utövar träningspass som kräver våld och styrka haha.

På lördag ska Mikael på julbord så då ska jag och syrran passa på att umgås lite. Vi bestämde att vi skulle gå och käka på Bomullsfabriken. Har aldrig käkat mat där så det ska bli spännande.

Här kommer lite roliga bilder från i lördags!


Födelsedagsbarnet öppnar presenter


Den här pusseltavlan fick hon av mig, Mikael och Lisa


Clara och Jimpa försöker posa som på tavlan


Krog-känsla med dom ljusblåa filtarna


Alla tjejerna hade lyckats ta på sig svart


Dans, dans, dans


Jag har fått en liten virkad matta som huvudbonad.


Sen blev det hopp-lekar i hallen. Alexandra in action!


Vilka fräscha strumpor jag har..


Clara visar vad hon kan






Det är inte första gången jag och Clara roar oss i en hall..


Så städad



Tack Clara och Jimpa för en riktigt rolig fest!


Kommentarer
Postat av: jessica

haha jaså lisa hade en annan klänning än sin gröna :P haha

2009-12-01 @ 17:15:03
Postat av: Johanna

Ja, hon blev nog lite ledsen när du dissade den petrolfärgade, så hon köpte sig en ny :) Haha!

2009-12-01 @ 18:21:44
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: sarase

ni såg ut att ha haft det jätte kul! synd att jag inte kunde komma :( måste ta reda på vart du fått det där pusslet ifrån.. jätte kul present ju :)



ang cellprovtagningen.. det é lugnt gumman! jag får förtränga det, jag e bra på att förtränga saker.. ehm tror jag :) kram

2009-12-01 @ 22:13:16
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Lisa

jättebra bilder faktiskt! Lisa är NÖJD. Ja jag har hört att svart är det nya svarta!

2009-12-02 @ 17:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0