Grattis Clara!

Idag fyller världens bästa Clara med C år! Stort grattis till henne!


Jag och Clara på hennes 23-årsfest!


Skulle egentligen ha gått på stan med Anna och Cassandra idag, men känner mig lite halvdan. Inte sjuk, men seg och dassig. Så fort man börjar känna sig lite krasslig kommer grisnojan. Fick höra förra veckan att jag tillhörde "riskgruppen" och att jag hade rätt att få vaccinet innan resten av allmänheten, men när jag sen ringde vårdcentralen för att dubbelkolla tillhörde jag helt pltsligt inte riskgruppen, så nu får jag vänta med vaccinet till tisdag nästa vecka. Förstå vilket kaos det kommer vara på sjukhuset! Hela Norrköpings befolkning kommer ju vara där.

Ikväll blir det lugna puckar här hemma. Mikael och min syster ska till Linköping och se Takida så jag blir ensam ikväll. Får se vad man kan hitta på. Hade inte Clara fyllt år så hade jag gått bort till henne, men hon har nog fullt upp med att bli uppvaktad av Jimpa :) Nästa lördag ska hon ha födelsedagspartaj. Första presenten till henne är klar nu. Hoppas hon gillar den. Sen har jag även lite andra smågrejer på gång. Dom går nog mera under kategorin "ploj". Men sånt kan ju också vara kul!

Nu ska jag ta tag i mitt liv. Det borde ni också göra!

Kommentarer
Postat av: Clara

Vad fint tack :)

2009-11-20 @ 11:17:46
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0