Stilmallar och html-koder

Har suttit i över två timmar nu och försökt redigera min förbannade blogg! Förstår inte hur jag kan ha blivit så dålig på att designa en sida. För 10 år sedan var "Skunk" väldigt populärt, iallafall i Oskarshamn, alla hade en skunk-sida och på den tiden kunde jag precis ALLT om hur man redigerade sin sida. Jag kunde nästan alla färgkoder i huvudet, alla tecken, alla koder och så vidare. Men nu är allt som bortblåst.
Har alltså suttit och gjort om en hel mall bit för bit och när jag tillslut tryckte på förhandsgranska så var den verkligen super fin! Men när jag hade sparat mallen och sen gick in på min blogg såg den ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Allt var snett och felplacerat över hela sidan. Inget såg bra ut. Så nu fick jag ta en färdigställd mall och sen bara ändra färgerna lite grann. FÖR JAG ORKAR INTE MER!
Jag blöder inne i skallen. Jag känner verkligen det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Äh, sluta va så emo.

2009-11-18 @ 22:46:08
URL: http://lizzloe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men jag vill ju va lika emo som du!!!

2009-11-19 @ 09:34:18
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0