Vi sitter i hennes järta

Wilma gjorde en teckning till mig och Mikael igår. Titta så gulligt!!




Har totalt glömt bort min älskade bilddagbok! Förr laddade jag upp bilder där i stort sett hela tiden, men nu känns det som att det har gått så långt och att jag har FÖR mycket att ladda upp för att komma ikapp, att jag helt enkelt drar mig för att börja uppdatera. Men det retar mig. Jag vill ju inte överge min bdb, men jag vill heller inte ta tag i det just nu. Kanske att jag orkar börja lite smått senare under dagen.

Idag ska jag och Mikael till sjukhuset och få grisvaccinet. Man har ju hört att ju sämre man blir av sprutan av eventuella bieffekter, desto bättre har vaccinet tagit. Så självklart vill man ju bli dålig så man vet att man är ordentligt vaccinerad, men vill man verkligen bli sjuk för att slippa bli sjuk sen? Jag tänker återkomma senare ikväll om hur jag mår. Kanske blir jag så sjuk att jag måste bädda ner mig i sängen? Då får jag uppdatera en annan dag. Men det återstår att se.

Vi har fått ett stort problem här hemma. Zelda har börjar snorta..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0