Mördarbrudarna

Idag är det lite julstämning hemma hos Nimvall/Petersson. Toalettpappret har tagit slut så man får torka sig med julservetterna idag! Gällande toalettpapper så är det den enda saken vi aldrig lyckas köpa hem i tid innan den sista rullen är slut.


Igår började jag läsa lite. Läser nu "När blodsbanden brister". Jag gillar verklighetsbaserade böcker, men samtidigt som jag gillar att läsa dessa böcker blir jag även lika förbannad som fängslad. Att vissa människor kan bete sig så som dom gör och utsätta andra människor för deras sjuka tortyr. För er som gillar verklighetsbaserade böcker där man får en stark inblick i vad som faktiskt försigår bakom stängda dörrar, rekomenderar jag denna bok! Flera boktips på verklighetsbaserade BRA böcker:

    

Roliga böcker som bör läsas:

    



Har börjat uppskatta tvn dom senaste veckorna. Tidigare följde jag aldrig några program, förutom typ NCIS eller någon annan krim-serie. Men nu går det rätt många bra program. Nåt jag trodde att jag a l d r i g skulle följa är "Ensam mamma söker", men jag är helt fast! Tycker hela upplägget är så himla gulligt och charmigt. Har redan bestämt vilka jag tycker tjejerna ska välja, och jag kommer bli mäktad besviken om dom väljer någon annan!

Helena borde välja Christian eller Oscar. Christian är ca 40 år, jobbar som polis och har 2 egna barn. Seriöst sett borde hon välja honom. Oscar är 25 är, studerar och har inga egna barn. Men om man bortser från att han är yngre så är han ett säkert kort! Det kan hända att jag resonerar så här bara för att jag själv är lite kär i Oscar!

Jag vet att det är jätte ointressant att läsa om vad jag gillar för program eller böcker etc, men jag skriver för min egen skull. Jag tycker det är jätte intressant! (?)
Veckorna erbjuder även Svenska Hollywoodfruar, Hells kitchen, Lyxfällan och Idol.


Den 31 oktober har jag bjudit in mina bästa vänner från Oskarshamn. (Gamla mördarbruds-gänget).
Trodde faktiskt inte att någon skulle komma med tanke på att 80 % inte bor kvar i Ohamn längre utan bor i olika städer runt om i landet, vilket gör att endel av dom har lååång resa till Norrköping. Men hittills har 3 utav mina bästaste tjejer redan bestämt sig för att komma! Hur kul som helst!
Väntar fortfarande på besked från 2 utav dom.


 Klara från Uppsala kommer.  Janna från Lund kommer.

 Olivia från Malmö kommer.  Asja från Sthlm, vet ej

 Nie från Ohamn, vej ej.  TeWe bosatt i Australien, kommer ej.

 Tole från Ohamn, kommer ej.


Trist att Tole och TeWe inte kan komma, men Tole jobbar och TeWe, ja, hon bor ju i Australien så det är ju inte så konstigt kanske. Håller tummarna för Asja och Nie. Då blir vi iallafall 6 vänner som "återförenas" iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0