shit-pomfritt

Nu är det gjort! Nu är det äntligen gjort. Har skjutit på det i en vecka nu, så idag kände jag att det var nu eller aldrig. Det blir ju aldrig bra om man skjuter på saker för länge.. Så nu är jag nöjd över mig själv.

Men detta var nog det mest motbjudande jag någonsin har gjort. Detta ligger höst upp på min 10-i-topp lista över vidrighet. Fy, usch och blä! Men som sagt, nu är det iallafall gjort.

Förra veckan var jag på miniakuten och träffade min läkare som jag även ska träffa den 19 oktober på min ordinarietid. Hon var helt underbar. Är så himla glad att jag fick lista mig på Såpkullen, så jag slipper dom på Kneippens vårdecentral. Hon skrev ut Papaverin åt mig, som tyvärr inte hjälpte mot magsmärtorna. Sen fick jag lämna 5 rör med blod, så nu ska dom kolla köldkörteln, levern, vita och röda blodkroppar, bakterier m.m. Hoppas dom hittar något, fast något ofarligt, så jag kan få hjälp med detta.

 Varje gång jag har tagit blodprov vill jag bli blodgivare. Tycker att själva processen är så smidig och man vet att blodgivning är en väldigt uppskattad gärning. Men med tanke på att jag har lågt blodtryck vissa dagar och blir jätte yr så tänker jag om. Har redan kollat mina blodvärden tidigare när jag var blodgivare i Oskarshamn och dom var perfekta, men jag tänker just på yrseln. Det får bli ett senare projekt.
2010 - Bli blodgivare!

Igår hade jag så sjukt ont i magen. Den var uppsvälld och stenhård. Var tvungen att ta kort på eländet!

    

Känns inte alls roligt att ha en sån här mage. Sen gör inte bilden rättvisa, för jag såg mycket mer uppsvälld ut i verkligheten. Många skojar om att jag kanske är gravid eftersom magen är så "putig", men isåfall har jag varit gravid i över 3 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0