Fridaycuddle.

Jag har alltid älskar Top Model, men upptäcker ibland att jag är lite sarkastisk över vissa upplägg och kan tycka att det är lite fjantig hysteri över vissa saker. Som tex när Tyra dyker upp och dessa wannabe-modeller blir helt tills sig och skriker för fulla muggar tills luften ur lungarna är totalt slut. Då kan jag inte låta bli att skrika "Jaaa..iiiihhh, OH MY GOOD!!" på ett nedlåtande och ironiskt sätt. Jag blir faktiskt lite besviken på mig själv när jag gör så, för jag älskar verkligen Top Model. Måste sluta upp med det. Jag saboterar programet för mig själv."Oh my good, NIGEL BARKER is goona shoot our picture this week, and i am SO nervous. OH-MY-GOOD!"


Nu när jag har varit hemma från jobbet rätt mycket har jag börjat reagera på allt som händer i trapphuset och jag har kommit fram till att så mycket plingande det är på grannes dörrklocka under en dag har vi inte ens på en vecka. "Hej, är Anton hemma??"
Dom som plingar på hos oss är vanligtvis mamma, syrran, Lisa, Adde eller Jehovas.


Nu dricker jag och Mikael rötjut. Som vi har infört som en fredags-tradition. Sen blir det matlagning och mys. Fredagsmys. Det ska man ha. För det säger dom på radion.


  SKÅL OCH TREVLIG HELG TILL ER ALLA! // Johanna.


Kommentarer
Postat av: sarase

Haha Ante HAAATAR verkligen när tjejerna i Top model skriker sådär! Han kan inte se på det pga av det!Haha! Överdriver vi tjejer inte gärna sådär när vi är ihop och är exhalterade över ngt? Okay top model är extremt men ändå :D Det känns som det ;D Hade du kul i lör?Såg dig inte inne på HUgos sen men det va ju ganska mkt folk :) Kraaaaaaaaaam!

2009-10-11 @ 22:16:36
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mikael är likadan, han stör sig som fan! Visst är vi tjejer lite skrikiga, men nån måtta får det va på oss haha. Vi struntade i att gå in på Hugos, så vi gick och käkade mat istället, sen drog vi hem :) Spännande kväll va? Haha. Hoppas du hade roligt! Kram

2009-10-11 @ 23:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0