Reunion?

Sörby Herrgård är inte längre något alternativ för oss gällande vår bröllopsfest. Mailade med dom i förrgår och det visade sig att vi är tvungna att ta deras mat. Snackade med min syster om detta och tydligen får man lägga minst 300 kr/skalle på mat. Så det blir ungefär 27.000 kr för BARA maten. Sen tillkommer hyran för herrgården på 5000 kr. Hyran tycker jag visserligen inte är dyr, men ihop med maten blir det 32.000 kr. Sjukt dyrt! Det är alltså mer än vad vi hade räknat på att HELA bröllopet skulle gå på.
Så jag gör så här: Sörby Herrgård

Istället ska vi satsa på Svärtingehus lokalen. Vi får göra det bästa av det. Å det blir nog jätte fint.
Det tråkiga med att vi inte ska va i Herrgården är att vi inte kan åka häst och vagn från kyrkan, det blir för långt till Svärtinge från Eneby. Jätte trist, med tanke på att det var Mikaels idé att åka häst och vagn.


Är btw fortfarande sjuk. Har dock ingen feber med har jordens hosta och en snorig näsa. Får smörja in näsan med ringblomssalva hela tiden eftersom näsvingarna har blivit super torra. Så himla ohett.



Har dragit igång ett förslag om en "reuinon". Har bjudit upp mördarbrudarna till Norrköping, ev den 31 oktober. Klara är än så länge på och Olivia väntar på sitt praktikschema. Nu väntar jag bara på svar från Janna och Asja. Har även bjudit Tole och Nie men dom är katträdda så det känns rätt kört på den fronten. TeWe bor i Australien så henne är inte att räkna med heller. Men jag hoppas verkligen tjejerna kan och vill. Skulle vara super kul att träffas allihop. Minns inte ens när vi sågs allihopa sist. Säkert 4-5 år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0