25 rökfria dagar

Idag är det 25 dagar sen jag rökte. Har alltså hittills lyckats knåpa ihop 25 rökfria dagar och då har det varit väldigt mycket fest om helgerna och jag har lyckats stå emot, trots att röksuget faktiskt infinner sig när jag är på lyset. Har nästan slutat med tabletterna också, trots att man BÖR köra hela kuren ut på 12 veckor..
Har sparat in ca: 1000 kr (minst)
Skulle annars ha rökt ca: 500 cigg på dessa 25 dagar (minst)














Jävlar i havet så jag såg ut, vilket drägg

Kommentarer
Postat av: marTina

Hihi, du skrev jävlar i havet! ;)

2010-04-13 @ 20:24:44
Postat av: sarase

ett snyggt drägg ;)

2010-04-14 @ 19:05:13
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0