expertisutlåtande

Sitter och läser nya Vecko Revyn. Kom till den här sidan där man kan ställa frågor om sex och kärlek till en expert. Blev lite paff över expertens ordval när hon skriver om kvinnans könsorgan.
Så här svarar hon tjejen som har frågor ang underlivslukt:

"Nej Mia du är inte onormal! Tvärtom verkar allt stå helt rätt till. Det är ju så att fittan har en speciell lukt (och smak för den delen) och det ska den ju också ha. Fitta ska ju lukta och smaka fitta liksom, precis som att chocklad ska smaka choklad."

Jag kan själv ha lite taskigt ordförråd eller använda mig av fel ordval imellanåt, men när man får läsa ett "experistutlåtande" där ordet fitta skrivs gång på gång så tycker jag det låter lite osmakligt.

På tal om nåt annat osmakligt, sitter just nu och dricker kaffe i min nya mugg! Fin va?




Kommentarer
Postat av: Maria

Håller med dig. Det "nya" ordet snippa är väl bättre tycker jag.

Jag jobbar som undersköterska. Jag är timvikarie så jag är där dom behöver mig. Det är ganska kul att vara på flera ställen eftersom jag får lära mig mer och har större chans att få en tjänst någonstans. Jobbar du med något nu? Eller pluggar du bara just nu?

2010-04-22 @ 20:07:07
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0