Framstjärt

En utav mina äldsta bästa vänner har också börjat skriva blogg sen ett par månader tillbaka. Något som kännetecknar henne är att hon alltid är så himla glad och positiv, aldrig att man hör henne vara arg eller säga något dumt om någon, så när jag läste hennes blogg för ett par dagar sen höll jag på att skratta ihjäl mig. Skrattar självklart inte åt hennes elände utan att hon var så himla tokarg när hon skrev inlägget. Läs detta:

"JÄVLA PISS!!!! skit, helvete, fan, mög, skit o piss.. åhh helvete satans piss!!! PISS PISS PISS!!!! SKIT!!!!!!
Jag hade varit på gott humör alla de timmar jag hade hunnit vara vaken tills min hyresvärd ringde..... Det jävla satans fruntimret som skulle ta över min lägenhet som så gärna skulle ha min lägenhet och som ville sparka ut mig direkt för att få den (jag ångrar att jag inte gick med på det nu) hade ringt och sagt att nej nu ska hon inte ha lägenheten för att hennes man hade gått bort... YEAH RIGHT!!!!! piss *framstjärt* rent ut sagt!!! helvete heller...
Jag ska leta upp henne o spöa skiten ur henne o tvinga henne att betala!!!!"



Gillar att hon har använt orden "Mög" och "Framstjärt" som svärord hahahahaah!


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha tack för det!! hela mitt elände ute på din populära blogg ;) men framstjärt är faktiskt ett bra ord!! :)

2010-04-24 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0