47 dagar kvar


47 dagar kvar till Thailand! Jag ser fram mot:


Paradiskänslan


Sol och bad på kritvita stränder och turkost vatten


Middagar på fina uteserveringar


Vackra öar att besöka (Poda på bilden)


Bo "billigt" men helt i min smak, då jag älskar deras stil!


dom här saknar jag dock inte. tycker det är jätte äckligt när dom springer över tårna när man går barfota på stranden på kvällen...


Vi ska vara 3 veckor i Ao Nang och Koh Lanta, har du något bra resetips till oss? Nåt ni själva kanske har besökt nångång eller hört talas om? Vill gärna ha tips om utflykter, sevärdheter, vackra öar att besöka m.m.



Kommentarer
Postat av: Coach Tommy

Tips: Princesslagunen vid Raley beach, Nemopark, elefantridning där de spelade in filmen The Beach, Har ni cash så besök Yao Noi och Six senses hotellet. Baksidan av Poda island är mysig. Ta en drink och lyssna på reggae på raley east. Klättra berg.

Lycka till!

2010-12-27 @ 21:32:56
URL: http://www.coachtommy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0