Våga vägra Facebook på semestern!


Den där Thailandskroppen jag hade tänkt skaffa mig vill inte riktigt göra sig till känna... Jag kan verkligen inte dra ner på portionerna och jag orkar knappt göra 5 situps..
Om man kanske skulle dra på sig lite skörbjugg och bajsa sig smal? Låter mycket smidigare än att träna iallafall.

Idag var jag hos Clara på loppis! Herregud va mycket snygga kläder hon sålde. Allt för antingen en 5a eller en 10a styck. Mycket billigare än så kan det nog inte bli. Fick nog med mig 20-25 plagg hem + en massa annat roligt. Det var så mycket att Mikael fick komma och hämta mig eftersom jag inte klarade av att få med mig allt hem. Hade antingen fått lämna kvar lite av grejerna eller lämna hunden... tufft beslut ju.

En annan sak som jag stör mig lite på (en vill ju bare störe se) är att nästan alla som åker utomlands hänger inne på Facebook hela jävla tiden! Seriöst, kan man inte ens låta fejjan va när man är utomlands?? Jag kan ärligt talat reta ihjäl mig på det. Sist vi var i Thailand så rörde jag inte ens en dator.
Nu skriver folk så här:

"Är framme i blablabla nu, så underbart det är, kommer aaaaaaaaaaaldrig komma hem igen"
Nästa uppdatering:
"Guuud så underbart det är här. Sola och bada varendaste dag, man kan inte göra annat än att älska värmen"
Nästa:
"Herrejösses så bra vi har det här i utlandet, hotellet är fint, maten är god och vädret är toppen"
Nästa uppdatering:
"Åh, bara en vecka kvar, buhu, vill inte åka heeeeeeeeeeeeeeem"

Man ba, men sluta häng på facebook och gå å bada istället då för helvete!!!!



Kommentarer
Postat av: mike

ja skulle aldrig va inne på facebook när ja ligger på stranden :D.



2010-12-20 @ 23:24:55
Postat av: Pernilla

Oj, det var ord som jag skulle ha kunnat skriva själv..... Jag förstår inte heller hur man kan sitta vid en dator när man väl har semester... Då måste man ha riktigt tråkigt om man har tid för Facebook....

2010-12-21 @ 14:21:07
Postat av: DruttenoJena

Jag har gjort både och in real life.Dvs både åkt semester och facebookat och åkt utan att skriva en rad.Däremot skriver jag alltid gammeldagsresedagbok.DET är skitkul.Kan hålla med om att inläggen oftast blir snabba och mest retfulla till dem som är hemma av dem jag läst.Men i Thai var det skönt sitta ner i AC o läsa Aftonbladet då och då och samtidigt tralla ner några rader i bloggform till dem därhemma .Fanns några som ville veta hur läget var bla hundvakt osv.Däremot ökade läsarantalte enormt så nog är folk nyfikna av naturen det kan jag lova...kram o njut av er resa så småningom.!!

2010-12-21 @ 22:19:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0