Vår Julafton




Hero fick ha rosett på sig på julafton (i typ 10 minuter, sen försökte han äta upp den)


Hero wäntar på tomten..


Min fina make war julfin


Lilla jag


Wid klockan 11 war det gröt och skinkmacka ute i Swärtinge hos syster


Barnen skulle fira jul med sin pappa så wi passade på att ge dom deras julklappar


En glad liten Oliwer med sitt nya lego


Wilma är tjej och öppnar därför sina julklappar aningen långsammare än sina brorsor


Wilma


På wäg till mamma för att fira julafton




Glöggdax. Kalles mamma och pappa war också med på julafton. Kul med ett par "gamlingar" i sällskapet då jag warken har mina mor- eller farföräldrar i liw.


Wärldens bästa och finaste mamma


Julmaten börjar dukas fram.. Någon werkar wara sjukt laddad..


Julklappsutdelning pågår




Systrar <3


Jag och Anna slåss om dom röda och swarta Nonstopen


När i kom hem kl 01.30 war wi nöjda, mätta, glada och lite runda om fötterna!
GOD FORTSÄTTNING ALLESAMMANS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad roligt att du gillade boken, hoppas att du kommer att tycka om nästa lika mycket :-)

Mvh Sofie

2010-12-28 @ 16:33:45
URL: http://magstarkt.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jättefina bilder!!!

2010-12-28 @ 18:54:07
Postat av: Clara

Vad finklädd du var på Julafton ;) jättesnygg på dig! Kram

2010-12-28 @ 20:38:52
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0