10 år gammal intervju

Herregud, har suttit och läst igenom alla gamla intervjuer jag och mina kompisar gjorde på högstadiet. Jag skäms nästan lite grann. Tänkte publicera en intervju från när jag var 14 år gammal. Intervjuaren är Janna.

Dum blondin vid namn:
Johanna

Va vill du göra på fredag:
Va me min bästis Janna å dra till Fredde å supa satan å träffa Fredde å Jojjo

Personer som kan drrrra från Festis:
Alla töntar, typ såna som sitter i soffan å glor
(Till skillnad mot oss som var hur coola som helst)

Mysigaste hångel-ställe hos han (Festis):
Kerstins säng
(Freddes mamma, stackars henne)

Vill du träffa Jojjo:
Kanske. Men INTE om han är bock!

Är du kär i honom:
JA!

Vill du strula med han:
Ja! Om jag är den ENDA han strular med!

Nån annan du vill strula med:
Carl kanske?
(vilken moral jag hade på den tiden. Jag som nyss klagade på att Jojjo var bock...)

Nåt som måååste hända:
Att jag strular med Jojjo och att alla vi 4 e fulla =)

Nåt som iiinte får hända:
Att Jojjo är bockig och att jag mår dåligt. Bulle får INTE strula med Mattias igen!!

Finns det nån hos Fredde förutom Jojjo som du skulle kunna bli tillsammans med:
Nää.. Ingen. JO TOBBE! Kanske Johan. Fast han e ju aldrig där.
(ursäkta, men var jag inte jätte kär i Jojjo?)

Beskriv fredag kväll:
Supa, hångel kanske, "The bad touch", dans å glada så in i helvete. Cigg åxå.
(Vadå "cigg åxå"?? Jag stör ihjäl mig. Tydligen var rökning en väldigt viktig sysselsättning just när jag var 14 år och skulle tvunget nämnas i alla sammanhang)

Är det bara Jojjo som gäller eller brukar du tänka på nån annan:
Näpp... Absolut bara Jojjo!
(Eller hur. Speciellt när jag även kunde tänka mig att hångla med Carl eller bli tillsammans med Tobbe eller Johan)

Vill du supa på fredag:
Men självklart! Jag har ju brännvin för fan!!
(Känns som att det redan har framgått klart och tydligt att jag tänkte "supa". Kunde jag ha nämnt det fler gånger?) 

Vill du att Olivia hänger med:
Nepp. Hon får fan va med Henke. Hon tycker ju att det e såååå tråkigt där å folket sååå tråkigt.
(jag tror vi tyckte att Olivia hade blivit toffel som skaffat pojkvän. Förlåt Olivia)


Vad kan man dra för slutsats om mig som 14-åring då? Jo, att jag gärna hånglade med den jag var kär i, men tydligen så gick även andra killar bra att hångla med också..(??) Cigg var en viktig faktor för en lyckad fest. Jag var även helt lyrisk över att jag skulle "supa på fredag".

Om man ändå kunde va så exalterad idag när man ska festa, eller ta ett bloss.
Ville gärna lägga upp en intervju med Janna också, men känner att jag inte kan hänga ut henne som 14-åring här på bloggen. Hon skulle ju kunna stämma mig. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0