8 reasons

8 anledningar till varför Mikael kan skatta sig lycklig med mig:
(Finns ju självklart många, många fler anledningar, men då skulle det nog kallas skryt)


¤ Jag använder inte hårtofsar gjorda av kråsigt tyg. (en s.k scrunchy)

¤ Jag är inte hermafrodit

¤ Jag har inte mustasch

¤ Jag klipper nästan alltid tånaglarna inne i badrummet

¤ Jag är alltid snäll och staplar soppåsarna i en fin hög vid dörren så Mikael lättare kan gå ut och slänga dom när han kommer hem från jobbet.

¤ Jag har inga jätte långa tuttar som Björn Rosenström skulle vilja klippa av..

¤ Jag vil-bajsar aldrig. (Avskyr verkligen när folk sitter och trycker i 40 min)

¤ Vårat första halvår vi var tillsammans slet jag som ett djur vid spisen för att laga god mat till min underbara pojkvän. Han fick korvstroganoff varje dag. Under det halvåret var jag helt besatt av korvstroganoff. Idag äter inte Mikael den maträtten. Men hur som helst visade jag honom att jag var jätte duktig på att laga mat.

Så här blev jag föresten i håret efter volympermanenten. Håret är inte så där jätte jätte tjusigt vid fototillfället eftersom jag inte får tvätta håret förens imorn. Men man ser ju på ett ungefär iallafall.



Dålig skärpa och aningen mörk, men tänkte ladda upp en ny bild sen när det är nytvättat och "stylat".


Kommentarer
Postat av: jessica

Jag har en punkt att tillägga :D

Är han på dåligt humör kan han alltid läsa din blogg för den får vem som helst att le :D :D :D

2010-01-29 @ 16:52:42
Postat av: Tina

Det blev ju inte som Joey Tempest iaf =) Det där kommer bli skitbra!! Är du nöjd?? Kram kram

2010-01-30 @ 11:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0