Upp o hoppa!

Trots att jag skulle kunna ta mig en riktigt lång och skön sovmorgon idag är jag uppe. Gick upp klockan 06.15 för att äta en god frukost med Mikael. Vid halv 8 ska jag ta på mig mina varma vinterkläder för att möta Clara. Vi ska sen ta en promenad bort till Vilbergen för att sola och träna. Sån här energi skulle jag vilja ha varje dag!

Efter sol och träning blir det att ta raska steg hemåt för att duscha och göra sig iordning inför dagens projekt, - volympermanent och klippning. Är lite smånervös inför volympermanenten faktiskt. Meningen är ju att man INTE ska bli krullhårig, utan att man endast ska få stora våger i håret för att få, som det heter, mer volym.
Men det skulle ärligt talat inte förvåna mig om jag kommer se ut som Joey Tempest i Europe.. Bara för att jag helt enkelt har sån otur jämt. Blir jag inte nöjd, får det bli en sväng på stan och inhandla en plattång, för den jag hade innan sålde jag ju på fyllan för 200 kr till Jimpa.

Tänker ladda upp en bild på resultatet sen, så kan vi ju jämföra...




Om 15 minuter kommer dom börja borra. Igen. Im going out of my mind..
Snart är det våran tur att få badrummen renoverade. Måndag 07.30 - Besiktningsmöte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0