Happy birthday Johanna!


Idag fyller jag 25!
Klockan är bara 10.20 och den har hittills varit jätte mysig. Mikael väckte mig och berättade att frukosten var framdukad (tur att jag var trevlig och inte hade mitt vanliga pissruttna morgonhumör).
GI-frukost och paketöppning. Fick ett par mörklila Converse, gissa om jag blev lycklig!!
Sen ringde Lisa och grattade mig med vacker sång. Strax efter det ringde en blomsteraffär och meddelade att dom hade blombud åt mig som kommer levereras under dagen.
Nu ska vi städa iordning inför kvällen, så det är fint när alla mina 3 st gäster kommer (alla andra var ju bortresta eller jobbade).
Vid kl 15 ska Mikael iväg med mig på hemligt uppdrag, jag har verkligen ingen aning om vad vi ska göra.. Han sa att vi skulle vara hemma till 16-tiden.. Vad kan ta en timme?
Har han kanske bokat in mig för en rektoskopi? Inte så uppskattat men det skulle ju vara en jäkla suprise om inte annat.






Kommentarer
Postat av: sarase

Grattis i efterskott Johanna! Hurra hurra hurraaaaaaaaaa :) Puss

2010-07-18 @ 18:09:35
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0