Lite regn tack!


Nu måste det fan komma lite regn för jag avlider snart!
Missade självklart bussen till mitt möte inne i stan så jag fick powerwalka för att inte komma för sent. På vägen in till stan såg jag en kvinna på cykel, hon hade svettränder i varenda bilring, en mamma som knuffade runt på sin barnvagn hade svettränder under skinkorna på shortsen, en man som hade ett stort svettigt "V" över hela ryggen på sin beiga skjorta och barn som såg nyduschade ut i håret. Denna värme lär ju ta kål på en hel del gamla tyvärr! Så nu ber jag verkligen om lite blåst. Duschen jag tog innan jag kutade ner till stan kändes väldigt nödvändig. Jag var helt sjöblöt när jag kom fram.

På tal om nåt annat ofräsht:

 

Val Kilmer, vilken snygging!! DÅ!
Vad gick snett för stackarn? Man kan knappt tro det är samma person..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0