twenty-fucking-five


Usch, jag fyller 25 på lördag! Har alltid älskat att fylla år, tills nu. Jag tycker det känns jätte jobbigt. Inte att bli 25 men att jag ska fylla år. Jag har alltid trott att jag skulle ha värsta brakfesten när jag fyllde 25, men nu ska vi liksom gifta oss nästa månad. Har för det första inte råd att "slänga ihop" en stor brakfest för vänner och familj, för det andra; när skulle jag ha den festen liksom?
Jag tror inte ens att jag har en enda ledig helg fram till bröllopet så jag kan inte ens få till ett litet kalas för närmaste familjen. Isåfall får det bli en vardag och hur lajbans är det när man fyller 25?
Folket i min familj jobbar på så lustiga tider när det är vardag också så det underlättar ju inte heller. Så det är bättre att dom snackar ihop sig om ett datum och sen meddelar mig.

När jag fyller 30, DÅ ska jag ha en ordentlig jävla brakfest iallafall! (Fast då kommer jag väl vara gravid eller nåt, så jag får skjuta på festen till jag fyller 35..)
Men nästa år blir det brakfest iallafall, för då fyller Mikael 30!


Kommentarer
Postat av: Lisa

bröllopet blir en brakfest ju. du får ju presenter och tårta och hela kitet!

2010-07-14 @ 13:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0