Two days

Igår åkte jag och mamma till Linköping. Vi skulle besöka IKEA för att inhandla ny bäddmadrass till mig och Mikael. Den vi har haft har varit 180 bred, alltså 20 cm för bred så nu sover vi gott igen med en bäddmadrass som är 160 cm! Sen blev det lite kraffs till bröllopet.. typ ljushållare och värmeljus..


En sån där blå stjärnlampa köpte jag när jag var typ 14 år.. Jag var helt såld på stjärnor, men fattade jag inte att det var en BARNLAMPA? Förstå att det blev extremt lite hångel inne på mitt rum under den tiden.. Vem vill hångla med en fjortonåring som har en bebislampa ovanför sängen???


Sen hittade jag dessa sköna chinos på Cubus! Dom gröna är till salu för den som är sugen, för jag vill verkligen inte ha dom!


  
Som ni ser så är våran spegel jätte smutsig..


Idag åkte jag och mamma till sjön för att sola och bada.
Skaplig färgskillnad det är om man fotar med blixt eller utan.. föredrar nog den högra bilden..


Nya sängöverkastet! Mycket mörkare i verkligheten, men blixten ljusar upp bilden. Mycket nöjd!



Sen var vi på Eriks hjälpen. Där hittade jag det här jätte jätte fina spegelskåpet! Har alltid velat ha en sån här byrå så jag blev självklart överlycklig. Vi ska hämta den imorgon, sen måste den målas om. Gillar inte körsbärsbrun..

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Twin Peaks. Kanal 9 har börjat sända serien på onsdagar men jag och Mikael kunde inte låta bli att köpa boxen..hehe...
Har förövrigt lite feber, den kan jag nog sänka med en god kopp kaffe! Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Clara

Vilken fin! Vad blir det för färg på den?

2010-07-08 @ 16:01:00
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0