Åh, Millenium 2


Kommer ni ihåg vilken hysteri det var innan år 2000? Endel trodde ju att världen skulle gå under exakt samtidigt som klockan slog 00.00. Hur som helst så var det som sagt mycket snack om detta år 2000 och jag hade en kompis som var helt fenomenal på att berätta konstiga saker. Nu till händelsen som rörde milleniumskiftet:

Kompisen: År 2000 kommer alla vanliga trosor försvinna
Jag: Vadå försvinna?
Kompisen: Ja, alltså, dom kommer inte tillverka vanliga trosor, det är liksom string som gäller då.
Jag: (som förövrigt alltid tog hennes små berättelser med en nypa salt) Men det låter ju jätte konstigt. Alla gillar ju faktiskt inte string och hur ska man fästa en binda i en stringtrosa när man har mens??
Kompisen: Men hallå, det är ju ute att använda bindor efter år 2000, alla kommer använda tampong då!!

Trots att man inte trodde på henne så greps man lite av panik, "tänk om"??
Hade stora planer på att bunkra vanliga trosor året innan, men tänka sig, idag, år 2010 sitter jag här i vanliga trosor. Som btw INTE är från 1999!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0