Kärleks-sms och smutsigt fläktfilter


Började läsa i ett gammalt block här hemma, ett block där jag började skriva upp alla sms jag fick av Mikael när vi precis hade blivit tillsammans. Jag fick flera sms varje dag av Mikael och tillslut blev inkorgen alltid full så då bestämde jag mig för att skriva upp alla sms innan jag raderade dom. Jag lovade mig själv att aldrig sluta med det.. oh well.. Det höll i sig i ett halvår, så jag har bara skrivit upp (dom sötaste såklart) sms:en mellan juni-dec 2005. På sista sidan såg jag att det stod något annat på baksidan. När jag vänder och kollar på andra sidan står det:

KÖPA!!!
Tamponger
Blandfärs
Maizena

Att Göra!!!
Diska fläktfiltret
Bädda rent

Ursäkta, men var det vardagen som helt plötsligt tog över eller?
Mitt lilla kärleksblock blev konstigt nog ett slit-o-släng block där man kunde kluddra precis vad som helst. Allt ifrån inköpslistor till Chicago-resultat. Den här månaden firar jag och Mikael 5 år, kanske att man skulle göra samma sak under ett halvår och sen jämföra sms:en då och nu.. "5 år senare" liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0