Buketten med stort B?


Lollo ringde mig nyss, hon tackade ja till att göra vårat blom"arrangemang" till bröllopet. Jätte kul att någon man känner kommer fixa det! Känns mer personligt faktiskt. Lovade Lollo att jag skulle skicka över en bild på den buketten jag skulle vilja ha, så jag sökte på google (offkårs), och vad får jag fram?



Man ba`Va fan är det här??
Ser ut som en blandning av en kräftsallad och mormors gamla stickning..


Från det ena till det andra gällande bröllopsplanering, från blombukett till sprit
- Johanna, här får man 2 stycken Dooleys för endast 170 kr!
- Ja men det var ju billigt, synd bara att jag får diarré av det..

Kommentarer
Postat av: Lussan

Det va ju faktiskt så att det va denhär buketten på bilden Johanna kom in med på jobbet och tjatade om att hon ville ha, men jag sa nej nej nej! Så skönt att jag fick dig på andra tankar vännen.

2010-06-25 @ 08:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0