Klapper-skorna


Skulle egentligen ha bilat ner till Blekinge idag men tyvärr så sket sig våran tidsplan, så vi bestämde oss för att åka super tidigt imorgon bitti istället.
Idag är det ärenden på stan som gäller. Vi ska in på Ticknet och fixa lite inför våran Thailandsresa, min ring har blivit klar så det ska ju bli jätte kul att få se den. Sen ska Mikael även köpa sig ett par löparskor, så nu ska vi bli hurtiga båda två!
I Lördags var det 50-årsfest i Söderköping, min pappas fru Anneli firades. Det var en väldigt lyckad fest med mycket sång, dans, god mat och massor av alkohol. Eftersom vi blir hemma ikväll så kommer jag ladda upp bilderna från festen lite senare, men nu har jag inte tid. Ska svepa i mig sista kaffet och sen drar vi!


Så här såg jag ut i lördags. Klackskorna är en favorit, det är mammas s.k "klapper-skor" från 70-talet,
men dom klapprar inte längre för jag lämnade in dom till skomakaren och bad han lägga på ny sula.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halsbandet på bilden är i trä va? Jag har ett likadant som jag köpte på second hand för många år sen. Men jag har inte använt det någon gång tyvärr. Men du var snygg i ditt.

2010-06-14 @ 21:16:46
Postat av: Tina

Du är så äckligt SNYGG jämt människa!!!!!!!!!!!!!

Tycker inte om dig... ;)

Puss..... Kram Tina, din systers kompis. Så du slipper undra liksom.

2010-06-17 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0