Om 2 månader


Idag är det exakt 2 månader kvar tills vi gifter oss. Vid den här tiden om 2 månader är vi redan vidga och är man och hustru. Helt sjukt ju, jag som inte ens skulle gifta mig.
När jag var liten sa jag jämt "Jag ska inte skaffa barn eller gifta mig när jag blir stor, men jag ska röka, snusa och köra bil". Mamma och pappa måste ha varit jätte stolta över mina framtidsplaner..

Idag fick vi även hem hindersprövningen från skatteverket där dom godkänner att vi ingår äktenskap med varandra. Det var ju snällt av dom.

Guuud så nervös jag är inför bröllopet, ni anar inte!



Kommentarer
Postat av: sarase

det kommer bli underbart :) men jag kan knappt fatta själv hur det kommer kännas innan jag ska gifta mig. om jag nu gifter mig ;)



fin du är i håret! puss på dig

2010-06-29 @ 10:38:35
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0