TGIF


Spelade Jeopardy för ett par dagar sen, kategorin var "Förkortningar".
Här märker man att jag inte har alla chips i påsen imellanåt, eller att hjärnan antagligen var i något sorts döläge. Nåt fel var det iallafall och jag kan ärligt talat skämmas lite över den låga IQ-kvoten som valde att uppenbara sig i just detta ögonblick. (den är vanligtvis högre, den ligger på 119 för att vara exakt)

Jeopardyfrågan: "Så här utläses TGIF, som är ett populärt ställe i USA"
Jag: Åh, shit, den här kan jag ju.. euhm.. va fan.. *tiden går* MEN HERREGUD, JAG VET JU EGENTLIGEN!!
Jag grips av panik och i sista sekund kom jag äntligen på det, jag skriver:
- Tigi aj friday

Det var jätte fel. Rätt svar var "Thank god its friday"


Bilden har ingenting med inlägget att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0