The closet


Sitter just nu på Blocket och letar efter 2 svinbilliga cyklar till mig och Mikael.
Mailade en kille nu som jag antar inte är svensk. Hoppas han kan bra svenska så jag förstår honom om han ringer upp, eller att jag åtminstonde slipper snacka engelska.
Kom då att tänka på när vi hade lagt ut en skralltig garderob på Blocket som var mer trasig än hel, men det kunde jag alltid förklara för dom som var intresserade. Tills en engelsk-talande man ringde..

Mitt försök till att förklara garderobens skick!
"The closet is i little bit.. jingling.. you know.. it doesn´t stay still if you.. push it. But you can.. spika (?) fast a planka on the baksida of the closet.. then it will stay still.. ehum.. so.. do you want it?"

"Euhm.. No, thanks.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0