Semester!

Min semester i korta drag, bjuder även på lite goa bilder.

¤ Har bilat ner till Mörrum (Blekinge), resan som tog över 5 timmar eftersom vädret blev skit efter halva vägen. När det sen helt sonika börjar hagla i full kareta så börjar man ju undra vad det är för fel på den svenska sommaren. Det blev att stanna vid vägkanten och samla nya krafter.

¤ Vi har haft tur med vädret resten av trippen nere i Mörrum, då har jag och Linda legat halvnakna och vräkt oss i trädgården. Blev jag något brun då? Nehej då, bara fräknig.

¤ Vi har varit jätte hurtiga och sprungit i Bräkneboda, andra dagen la jag ner hela min själv på att verkligen springa så mycket jag bara orkade och det slutade med att jag sträckte ljumsken, och den smärtan hade jag i typ 4 dagar efteråt. Fick sucka och stånka som en tant varje gång jag reste eller satte mig ner eftersom det gjorde så ont. Då försvann den här hurtiga stilen som jag har försökt leva upp till.

¤ Sen bilade vi till Oskarshamn och det blev träff med Klara, TeWe, Tole, Nie, Emma och hennes lilla bebis Nellie på fredagen. Det blev tacos hos Klara och sen utgång på Kråkan. Herregud vilka underbara vänner man hade i Oskarshamn!

¤ Upplevde också vilken panik man kan få när man har bajsat och det inte går att spola. Men jag fixade biffen (??) genom att ösa ner en massa vatten med hjälp av en kastrull. Man vill ju knappast be svärfar att ta hand om det..
Men det hela var ganska traumatiskt.

¤ Har också träffat mina gulliga vän Louise som jobbar på Din Trädgård i Oskarshamn, vi gick igenom vad jag ska ha för blommor i min bukett. Är nog rätt nöjd med dom blomvalen jag gjorde. Det blir en rätt enkel bukett, vilket jag vill ha.






























TeWe

Zejnije

Klara, Zejnije, Emma, Tole och TeWe

Underbara Tole som jag saknar varje dag.

Söta och snälla Nellie



Tole väntar också barn så nu fick hon visa vilka mother-skills hon sitter inne på!

Klara och Nellie



Tog många många fler bilder under semestern men eftersom nån utav katterna hade smällt igen dörren till badrummet under tiden vi var bortresa så hade alla katterna kissat och bajsat runt om i lägenheten, varav ett toalettbesök skedde i MIN SÄNG, så har jag tyvärr inte tid att sitta här längre för nu måste vi sanera...

Har även sett fram emot en dusch, men en kille kom förut och fogade om våran dusch så nu får vi inte duscha förens ikväll.. Gaah...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0