Wedding shoes


Jag skrev det på Fejan förra veckan men jag tror inte att jag kan påpeka detta allt för många gånger; Inlägget om bröllopsskorna som jag hade svårt att välja var jordens skämt!! Helt seriöst, tror ni inte att jag har bättre smak än så? Haha, så kul att alla har svarat helt seriöst också. Den enda som sa rakt ut att jag INTE skulle välja nån utav skorna var Lisa. Så här ser ett par vettiga bröllopsskor ut enligt mig:




I fortsättningen kära läsare så ska ni veta att jag är väldigt ironisk och att ni får ta vissa inlägg med en nypa salt. Visserligen är det lätt att missuppfatta eller tolka skrift fel, speciellt när jag helst undviker att göra smilisar. Men jag uppskattar att så många valde att säga sitt i inlägget, tack!

Kommentarer
Postat av: MarTina

Inget utav dom! ;)

2010-06-10 @ 19:43:36
Postat av: Maria

Jag förstod ironin i det inlägget, men du kanske inte förstod ironin i mitt svar :)

Har du hittat några skor än då? Läste om trasslet med den ena klänningen, skönt att det ordnade sig.

Kram

2010-06-10 @ 20:56:05
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0