Dag 7

Nu har jag beställt tid för sterilisering. Vi orkar inte höra Luely kåta sig mera! Så på onsdag kl 10 händer det och det ska bli såååå skönt. Säkert för henne med, kan inte vara kul att vara parningssugen hela tiden utan att få utlopp för dom instinkterna. Men där ryker min chans att få ha kattungar igen..

Är inne på min sista dag med 0,5 mg. Imorgon börjar jag ta 1 mg morgon och kväll, så då blir det rejäla doningar. Kommer säkert bli jätte dålig. Känner redan lite på dom här "svaga" tabletterna. Har blivit förstoppad (biverkning var diarré, så jag förstår inte hur det kan bli motsatt effekt), lite illamående och minskad röklust på kvällarna.
Imorn är alltså dag 8 och det sägs ju att jag ska sluta nångång mellan dag 8 och 14. Fan så spännande!

Har köpt mig ett par skor från Scorett och jag bara ÄLSKAR dom! Det är någon blandning mellan stövlar och kängor. Typ "hajk-stövletter" skulle man kunna säga..

   

Nu är det dags att svepa i sig sista kaffet, borsta tänderna och sen invänta buss 119 som aldrig kommer i tid.
Dags för plugg!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag drömde om dom skorna inatt, att jag snodde dom från dig :D tror jag tycker om dom så mkt... ;P

2010-03-20 @ 00:15:55
Postat av: Johanna

Om du är snäll kan du få låna dom av mig nångång. Men då ska du va riktigt riktigt snäll ;)

2010-03-22 @ 14:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0