Falukorvsbebisen

Inatt drömde jag så konstigt. (måste bero på tabletterna)

Jag drömde att jag födde tvillingar i köket. Ståendes. Först kom den första, men den såg lite konstig ut så jag lade den på diskbänken så länge. Sen födde jag fram den andra. Det blev en jätte söt flicka med långt lockigt hår. (?)
När jag sen skulle gå tillbaka till bebis nr 1 så hade det bildats ett stort hölje runt bebisen, som om den låg inuti en stor falukorv. När jag hade plockat ut bebisen ur falukorven så såg jag att den inte var fullt utvecklad så jag struntade i bebisen och lät den ligga kvar på diskbänken.
Senare på kvällen var det tävling på tv om vems bebis som var bäst i Sverige, på nåt lustigt vis var våran 1 dag gamla bebis med det lockiga håret med som nominerad (falukorvs-bebisen fick inte vara med). Upplägget var typ som Melodifestivalen och hela Sveriges befolkning fick ringa och rösta. Tyvärr vann inte våran bebis så den gick upp i rök och försvann.

Jag berättade min dröm för Mikael när vi åt frukost
- Stop talking, stop talking NOW!

(Bara kul om man har hört Chandler i Vänner säga så)

Kommentarer
Postat av: Klara

HAHAHA, stört konstig dröm (typiskt dig att drömma om falukorv)!



Gutt att det verkar gå bra att sluta röka btw, heja heja!



Puss och Kram

2010-03-24 @ 15:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0