Mormor Ulla

Är så himla glad! Pratade med mamma om mitt ringproblem förut och hon frågade om jag ville ha mormors gamla alliansring som hon hade. Herregud, JA! Ja det vill jag! Den är otroligt fin och det är jätte kul att kunna bära en ring vidare ytterligare en generation. Det är jätte små briljant/diamant stenar på den med små ingraverade snirklar runt omkring. Svårt att förklara, men så fort den är förminskad till min storlek och omgraverad ska jag fota den och lägga upp en bild på den så ni får se!
Nu är det bara Mikaels ring som återstår och det ska ju bara vara en helt vanlig slät ring. Om han nu inte vill ha en getto-ring med massor av bling-bling...(?)

Det här med att Ricky Martin "har kommit ut" är väl ändå old news? Det har man väl vetat hela tiden. Hans låtar blev ju poppis typ när jag gick i mellanstadiet och redan då pratade man ju om att han var homosexuell. Likaså när Peter Jöback avslöjade att han var gay, så visste hela världen redan om det, typ 10 år innan rubrikerna dök upp överallt och avslöjade att han var bög. Varför "visste" jag och mina kompisar att Peter Jöback var homosexuell långt tidigare? Vi hade aldrig sett honom med någon kille, aldrig hört att han hade någon pojkvän, han beter sig inte speciellt "bögigt" (om man får skriva så), så vart fick vi då den idén ifrån?

" Peter Jöback avslöjar; Jag är homosexuell "
- Har du kommit på det NU? Det har vi vetat länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0