Några mappar från 09

Tänkte göra ett litet bildspel från år 2009, som jag hade tänkt göra redan i början av januari, men tyckte då att det varkade på tok för jobbigt. Så nu kommer en bild från varje mapp under 2009. Det är väl nu jag märker om 09 var ett bra år eller inte..?


2 mysiga dagar i juni med Lisa med rödvin, Skiren, cykling, övernattning i husvagn och många bilresor runt omkring i Svärtinge för att hitta det "perfekta" badstället. Blev jagade av blinningar vid alla stränder så det blev att springa i vattenspridaren hemma hos Lisa istället.


Black Horn i maj. Firade Pelle/Putte/Palle som fyllde 30 eller 35. Har inte så stor koll på vem grabben är.. Men jag var där och firade iallafall..


Bröllop i Norrtälje 22 aug. Vigsel mellan Herr och Fru Ankarfyr. Vigseln skedde på en brygga och uträttades av en gammal sjökapten. Utomhusfest med grillning och liveband på kvällen.


Claras 24-års fest (november). "Charlies Änglar" visar vad dom går för i hallen..


En helg i Estocolmo. Bruce Springsteen konsert, fotbollsspel på Mosebacke, vitlöksöl på Bröderna Olsson, träffa Asja, förmiddagskrök på Thai boat, god mat på Soldaten Svejk m.m


Avskedsfest för Hänabanäna som flyttade till nån liten byhåla utanför Gbg (januari)


Fest en helt vanlig söndag, i brist på annat. Poker och alkohol hemma hos Tina och Johan. (April)


Upptäckte nu att jag har 39 mappar kvar att gå igenom, så nu lägger jag ner det här projektet. Tog för lång tid och jag måste verkligen plugga. Återkommer någon annan dag med fler bilder.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Mkt roligare att göra allt annat än att plugga :P men du.. nu måste vi ta tag i Lisas blogg :D

2010-03-01 @ 17:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0