Min Hynne


Jag och Mikael har bestämt oss för att åka till Oskarshamn över påsk. Orkar inte va i Norrköping ihelgen. Har blivit väldigt rastlös dom senaste dagarna och det kan vara en biverkning av tabletterna.
Har velat gå ut och gå i skogen med en sån där lång vandringskäpp, plocka svamp, fiska, köpa torp, bygga en koja, köpa hund. Så jag föreslog att vi skulle åka till Ohamn för där kan jag iallafall gå på skogspromenader med en lång käpp. Vi har ju alltid ett hus för oss själva i Emmekalv när vi åker till Ohamn och det ligger lite utanför stan så det är jätte mysigt, hoppas bara det är fint väder så vi kan leka lekar.

Har messat med världens bästa hynda idag, Emma Adolfsson! Vi ska gå ut på lördag. Herregud vad jag kan sakna henne. Hon är världens bästa. Hon har hett temperament, är skrikig och en sann inbiten "oskesamnare". Jag tänker på henne varje gång jag tvättar håret med Head and Shoulders. När hon och jag började umgås i gymnasiet upptäckte jag att hon hade just det shampot.

- Emma, har du mjäll?
- MÅSTE MAN HA MJÄLL BARA FÖR ATT MAN ANVÄNDER HEAD AND SHOULDERS ELLER? MAN KAN VÄL FÖR HELVETE FÅ ANVÄNDA DET I FÖREBYGGANDE SYFTE!!
- Ja.. jag bara undrade
- Å SLUTAR JAG TVÄTTA HÅRET MED DEN SKITEN SÅ FÅR JAG VÄL MJÄLL BARA FÖR DET!!


Min Hynne





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0