Monday morning




Nu är långhelgen över!
I onsdagskväll hade jag Naturkunskap, 3 prov. Gick nog inte så jätte bra om jag ska vara ärlig. Inte lätt att plugga in 3 prov på ett sånt svårt ämne. Efter lektionen drog jag hem till Carro där även Lisa och Marie var. Tacos, vin och trevligt sällskap. Egentligen skulle vi ha gått till Jollyrocket men världens oväder drog igång senare på kvällen. Åska, blixtrar och spöregn. Så vi blev kvar hos Carro hela kvällen.

I lördags var det 103-årskalas ute i Svärtinge. Min och Lisas barndomskompis Jessica (1/3 av Björnligan) fyllde 25, hennes pappa Erik fyllde 55 och Jessicas lillsyrra Camilla fyllde 23, så det var många att gratta.
Vi hade världens tur med vädret, första riktiga sommardagen!

Igår var jag och mamma hurtiga, vi var och traskade i Vrinnevispåret. Det var tufft att springa när man var lite halvbakis, men det gick ju ändå. Ikväll ska även Lisa följa med oss så även hon får röra på fläsket. Älskar att vara ute i skogen när det är vår, jag har blivit sådär tönt-glad så fort jag ser att träden har fått gröna blad eller blommor knoppar.

Det här inlägget skulle egentligen handlat om något helt annat, men nu ser jag att klockan är 12 och jag ska ner till skolan snart, så jag får skriva om det tänkta ämnet en annan gång.


  
   
Bilder från i onsdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0