Till alla tjejer

Jag har alltid stört mig på tvshop eller andra nördiga reklamer där allt låter så himla inövat. Tjejer testar nåt och "OJ, det var det bästa dom någonsin varit med om" och så ska vi i soffan tro på detta mirakel och köpa hem den där salvan, moppen, blekningskrämen, kökskniven etc.

Men NU, föll jag faktiskt för en kinesisk uppfinning som lät för bra för att vara sann. Så jag var tvungen att köpa hem ett kit för att testa, och tro det eller ej, det fungerar!! Nu har jag visserligen bara testat på min arm men den är len som en babystjärt!! Det är som sagt smärtfritt och jätte smidigt. Ska testa benen ikväll (kan ju vara svårare där man har grövre hårstrån) så återkommer jag ikväll om den fungerade även där.
Isåfall, vem kommer någonsin använda rakhyvel igen? Inte jag iallafall för jag HATAR att raka benen! Tror dock inte att den fungerar till könshår eller armhålehår..






Kommentarer
Postat av: sarase

intressant..jag ogillar också att raka benen, det e så tråkigt ;) men vart beställde du den ifrån? kina??



tack för din fina kommentar för ett par dagar sedan! stor puss o kram

2010-05-12 @ 16:33:08
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0