ilningar

Är sjukt besviken på blekningen jag köpte hos tandläkaren. Inte för att produkten är dålig för det är den inte, har fått skapligt vita tänder, men skulle vilja få dom en nyans vitare om det är möjligt men jag kommer aldrig någonsin sova med blekningen igen, för sist jag vaknade efter an blekning hade jag sån värk i tänderna, det går fan inte att beskriva. Vad jag än gjorde så ilade det i varenda tand, sån där ilning som skär igenom hela skallen. Varken kallt eller varmt fungerade och så fort jag åt något började tänderna att gnissla när jag bet ihop. Värre än långa naglar mot en griffeltavla, jag lovar!
Alternativt för mig är att gå omkring med blekningsgelén ett par timmar på dagtid, men det är nästan så illa att jag knappt vågar chansa.

Om en halvtimme ska jag dra mig in mot stan för att mötta upp Clara. Vi ska skriva in oss på AF. Blir nog lite shopping också, men bara lite. Mikael har förbjudit mig att köpa mer kläder förens jag rensar bland kläderna jag redan har. Jag har alltså fyllt en hel klädkammare, 3 byrår samt snott 3 lådor ifrån Mikaels byrå där hans kläder ska va. Har inte ens galgar så det räcker.. Men det tar ju emot att behöva rensa ur kläder som det inte är nåt fel på. Man kan ju inte kasta bara för att man ska få plats med nytt. Om Mikael skulle snickra ihop en sån där fin walking-closet som Carrie Bradshaw får i Sex and the city filmen? Då skulle Johanna bli glad!

Har insett hur skönt det är att ha uppsatt hår nu på sommaren. För det första så blir det inte lika varmt som när man har håret utsläppt, det tar ingen tid att hålla på att styla skiten och ju flottigare håret är, desto snyggare tofsar, så då behöver man inte hålla på och tvätta håret så ofta heller, vilket är jätte bra för hårets kondition!

Ha en trevlig fredag alla kära läsare (alla 5), Puss


Kommentarer
Postat av: Maria

Rensa och sälj. Och för pengarna du får för kläderna köper du nya kläder.

Ett tips till bröllopet. Om din klänning är väldigt tung och "bångstyrig" kanske du skulle ha en annan klänning på festen efteråt. Vet att en del brudar ångrat att dom inte hade något fint att byta om till.

Kram

2010-05-28 @ 13:26:02
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0